Etiketler

2 Aralık 2013 Pazartesi

Tagged Under: , , , , , , ,

Windows 8.1 Full Tek Link İndir All İn One [Türkçe]

By: Unknown On: 08:44
  • Share The Gag

  • Merhaba arkadaşlar işte size Windows 8.1'i sunuyorum. İso dosyasında bütün sürümleri vardır. Pro,Enenterprise,WMC ve Normal Sürümü Bulunmaktadır.Pakette 32bit ve 64bit bulunmaktadır.
    Türkçedir.




    İso Dosyası Nasıl Yazılır ? : 

    Dvd ye yazmanızı tavsiye etmem ilerleyen sürelerde bence dvd olayı tamamen kalkıcak usb varsa içini yedekleyin sonra microsoftun sunduğu WINDOWS 7 USB/DVD DOWNLOAD TOOL indirin 

    WINDOWS 7 USB/DVD DOWNLOAD TOOL : İndir

    Eğer XP Kullanıyorsanız : İndir

    İndirin kurun Resimli Anlatım : Git

    Daha Sonra Bios Ayarı Yapmayı Bilmiyorsanız Resimli Anlatım :Git


    Orjinal Yapımı Anlatım : Git


    YÜKLEME SIRASINDA KEY İSTERSE ; 
    Windows 8.1 Pro :
    428WT-NPRYV-FW2VM-FQJPX-7XH3H
    86RCN-VFHTV-79R2X-KCRR7-7QR9V
    Windows 8.1 RTM Pro WMC :
    686FP-H2BPN-7G9KQ-PKRJD-VXH4Q
    9B83P-VDFNT-MMRKG-7JVD9-DYFFQ
    Windows 8 PRO ENTERPRISE :
    2C9ND-V2GFR-RR4YD-QB4DR-JHRDP
    4RHDN-D6CT9-8PJCM-C7XBP-HH3HC

    Windows 8.1 İso Dosyası Upload Bana Ait



    İNDİR



    Link Kırılırsa Yorum Atın Yenileyelim.

    0 yorum:

    Yorum Gönder