Etiketler

23 Ağustos 2013 Cuma

Tagged Under: , , , , , , ,

Durum Beğendirme Uygulaması Kurulum [ Videolu Anlatım ]

By: Unknown On: 05:29
  • Share The Gag


  • Merhaba Arkadaşlar..

    Bir Çoğumuz Durum Begendırme Uygulaması Kullanıyoruz..

    Ama limitlerimizin bitmesinden filan sıkılıp uygulamanızın olmasını istiyorsanız bu videoda anlattım..


    Bunun İçin Gerekenler...



    1- Script
    2- Domain + Host  ( Domain dot.tk'dan TIKLAYIN )
    3- Host ise 000webhost.com'danTIKLAYIN!! Olabilir )
    4- Filla Zilla ( bu programı ınternetten bulabılırsınız.. )
    5- Facebook uygulaması (developers.facebook.com )
    Duyuru: Şimdi ben size nasıl kurulduğunu öğretmek amacıyla bir video çektim onu paylaşmak istedim.. ( Video Bizzat benim tarafımdan çekilmiştir.. )




    0 yorum:

    Yorum Gönder