Etiketler

10 Ağustos 2013 Cumartesi

Tagged Under: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jaxen (v1.2) Mavi Cennet Teması - Aura Design - PSD'Li

By: Unknown On: 16:47
  • Share The Gag
  • Merhaba arkadaşlar.
    Bir alman panelinden aldığım ui(panel resimleri) ile jaxene yeni bir görünüm kazandırdım.
    Yardımları için muymur adlı arkadaşıma teşekkürler.



    Güncel Tema Versiyonu (Panel Versiyonu Değil Tema) ; v1.0

    Temanın Yeni Versiyonlarında Market Destek Gibi Yerlerede Yeni Görünümler Kazandırılacaktır.

    ÖNİZLEME ;
    Sağ Tıklayıp Yeni Sekmede Açarsanız Daha Büyük Halini Görebilirsiniz.



    Panel Nasıl Kurulur Nasıl Kullanılır ;
    ayarlarim159.php , config.php , baglandimbaksiteye28.php'yi Kendinize Göre Editleyiniz
    images/ui Klasorunde Arkaplan PSD'si Bulunmaktadır.
    images/news Klasorunde Slider PSD'si Bulunmaktadir
    /resim Klasorunde Takım yazısının PSD'Si Bulunmaktadır
    images/ui Klasorunde Yeni.gif adlı dosyanın psdsi bulunmaktadır bunu güncelleme vs. yazarak kullanabilirsiniz haberlerde.

    DUYURU : Arkadaşlar bu paneli jaxen üstüne yaptım diyorum.Virus varmış ve buldum nerde olduğunu adminpaneli007/inc/kontrol.php adlı dosya shellmiş.Silip tekrar uploadladım hem download linkini hemde virustotali.Kendi elimlekoymadım.Konuyu kirletmeyin artık!

    Ayarları yaptıktan sonra ftpye atıp hemen kullanabilirsiniz sorun vermez 

    Sorun yaşayan olursa alttan yazsın yardım ederim yetişebildiğim kadar.

    İyi Forumlar , İyi Oyunlar...

    Kullanan Serverler Yorum Olarak Linklerini Koysunlar Konuya Eklerim Demo Olarak 

    İndirme Linki; 

    İndirmek İçin Tıklayınız.

    0 yorum:

    Yorum Gönder